6 produktów
Wybierz auto
FES2382TOURF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.745
136,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
136,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9430035
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Rozwiń więcej danych
92,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
95,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPVW021P
88,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
88,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
343,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
343,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB102400
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 96
Rozwiń więcej danych
320,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie AUDI Q7 I (4L) wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu AUDI Q7 I (4L) nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu AUDI Q7 I (4L) przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie AUDI Q7 I (4L) nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.