35 produktów
Wybierz auto
136,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
119,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140231
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
97,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR437091
Ciężar [kg]: 1.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
46,37
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT002P
52,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
52,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT012P
47,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
47,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPNS037P2
48,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
48,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90016
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
58,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
58,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90116
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
126,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90523
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
119,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9425008K
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,13
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
48,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
62,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23003
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska koła
65,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR459809
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
46,21
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90010
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330581
Felga, ilość otworów: 4
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 37,0/59,0
Rozwiń więcej danych
54,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT BRAVO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FIAT BRAVO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT BRAVO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT BRAVO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.