17 produktów
Wybierz auto
HAR437091
Ciężar [kg]: 1.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
43,75
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
43,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90016
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
62,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
62,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90508
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 61
Rozwiń więcej danych
119,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304876
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
61,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
61,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3341400300
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
65,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04385500107
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22.8
Rozwiń więcej danych
45,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212147603485
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
126,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212144400918
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
189,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
189,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT010P
96,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
96,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT012P
82,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT012P
47,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23003
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska koła
61,16
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
61,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999422015
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
43,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT002P
48,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520004
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
74,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040112572
Ciężar [kg]: 1.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
68,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT SEICENTO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FIAT SEICENTO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT SEICENTO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT SEICENTO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.