14 produktów
Wybierz auto
ASH4424026
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
130,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
130,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV424026
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
151,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
151,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0382EPR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.935
Rozwiń więcej danych
150,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
150,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4424060
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
112,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
112,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P425
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
118,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
118,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4424053
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
159,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
159,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV424053
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
180,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
180,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV424048
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
167,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
167,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK24026
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
118,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
118,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK24053
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
197,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
197,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK24048
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
148,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
148,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK24060
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
216,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
216,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4424047
Ilość zębów, obręcz abs: 50
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
127,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
127,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042131147500008
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
152,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
152,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HONDA CIVIC VII wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu HONDA CIVIC VII nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HONDA CIVIC VII przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie HONDA CIVIC VII nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.