Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do LEXUS GX II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pierścień uszczelniający piasty koła CORTECO 49379858

Wysokość 1 [mm]: 10

Wysokość 2 [mm]: 17.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

35,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

35,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 30-14 752 0015

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Ilość zębów, obręcz abs: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

248,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

248,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 30-14 752 0014

Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej

Ilość zębów, obręcz abs: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

248,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

248,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0182-GRJ120F

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.081

173,75

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

173,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0182-LC120RLH

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Ciężar [kg]: 2.44

234,08

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

234,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
OYODO 30P2005-OYO

OYODO 30P2005-OYO

OYO30P2005OYO

23,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

23,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY NUP-TY-021

NTY NUP-TY-021

NTYNUPTY021

18,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

18,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0182-GRJ120FM-KIT

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

244,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NTY KLP-TY-050P

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem mocującym koła

108,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

108,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS GX II

Piasta koła w samochodzie LEXUS GX II – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie LEXUS GX II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie LEXUS GX II – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu LEXUS GX II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu LEXUS GX II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie LEXUS GX II

Zły stan piasty koła w samochodzie LEXUS GX II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.