15 produktów
Wybierz auto
ASH4422012
Strona zabudowy: Oś tylna
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
343,10
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
343,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4422013
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
231,02
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
231,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422086
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
222,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422013
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
268,03
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
268,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422086
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
272,56
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
272,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ACU25R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.5
Rozwiń więcej danych
244,38
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
244,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ACV30F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.05
132,44
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
132,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182ACV45R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.823
148,28
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
148,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182AGL25F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.93
Rozwiń więcej danych
479,69
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
479,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182SXU10F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.965
97,47
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
97,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182SXV20A48R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.21
Rozwiń więcej danych
396,60
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
396,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95HDY56750711X
Grubość [mm]: 6.8
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
14,12
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
14,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPTY048P
70,72
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
70,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22086
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
209,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182GGL15MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.127
Rozwiń więcej danych
301,46
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
301,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie LEXUS RX wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu LEXUS RX nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu LEXUS RX przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie LEXUS RX nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.