7 produktów
Wybierz auto
04210147520002
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
127,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P237
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
146,49
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
146,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 9.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
62,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041801032572B
Wysokość 1 [mm]: 9.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
53,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 9.3
Rozwiń więcej danych
45,16
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
45,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 9.5
Rozwiń więcej danych
34,57
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
34,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479400359
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
90,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MERCEDES-BENZ SLK R171 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MERCEDES-BENZ SLK R171 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.