15 produktów
Wybierz auto
JAV425009
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
155,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
155,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041801026327B
Wysokość 1 [mm]: 8
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
22,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482GN84F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.28
Rozwiń więcej danych
106,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482CKR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.779
168,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
168,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482GEAF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.269
131,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
131,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4425043
Ilość zębów, obręcz abs: 43
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
154,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
154,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 11
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095HDS54760811X
Grubość [mm]: 8
Ciężar [kg]: 0.029
Rozwiń więcej danych
13,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES95HDS52720811X
Grubość [mm]: 8
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
17,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095HDS54820811X
Grubość [mm]: 8
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
19,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
19,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425043
Ilość zębów, obręcz abs: 43
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
172,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
172,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
101,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482N84F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.24
294,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
294,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
055095HDS51660810X
Grubość [mm]: 8.2
Ciężar [kg]: 0.018
Rozwiń więcej danych
15,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
15,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132147520003
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
158,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
158,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI LANCER VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI LANCER VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.