Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI LANCER VI

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła JAPKO 425009

Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe

Średnica wewnętrzna [mm]: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,31

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

173,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła CORTECO 01026327B

Wysokość 1 [mm]: 8

Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

21,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła ELRING 964.920

Szerokość [mm]: 11

Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

23,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

23,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 32-14 752 0003

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

158,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482-CKR

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.779

195,27

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

195,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482G-EAF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.269

135,40

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

135,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482G-N84F

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,52

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

109,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95HDS-52720811X

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.026

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,50

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

14,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95HDS-51660810X

Grubość [mm]: 8.2

Ciężar [kg]: 0.018

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,14

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

14,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95HDS-54760811X

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.029

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,61

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

14,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95HDS-54820811X

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,27

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

18,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-25043

Ilość zębów, obręcz abs: 43

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

149,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS J4705014

Szerokość [mm]: 43

Parametr: Assy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

101,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482-N84F

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.24

295,94

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

295,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 425043

Ilość zębów, obręcz abs: 43

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,55

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

183,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI LANCER VI

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI LANCER VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI LANCER VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.