18 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość zębów, obręcz abs: 42
Rozwiń więcej danych
135,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2
175,41
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
175,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
57,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
156,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
151,17
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
151,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.865
189,07
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
189,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.175
181,34
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
181,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
182,63
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
182,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
167,00
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
167,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,68
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
58,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
117,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość zębów, obręcz abs: 42
Rozwiń więcej danych
144,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,10
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
96,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
139,74
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
139,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
129,93
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
129,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość zębów, obręcz abs: 42
Rozwiń więcej danych
171,42
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
171,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
49,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
164,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN ALMERA II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu NISSAN ALMERA II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN ALMERA II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN ALMERA II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.