Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
JAV411007
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
346,37
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
346,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282GD40R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.923
177,42
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
177,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4411007
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
321,51
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
321,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4701041
Felga, ilość otworów: 6
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
268,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
268,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95JFS54801123X
Ciężar [kg]: 0.078
Długość opakowania [cm]: 8
Rozwiń więcej danych
28,56
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4701055
Felga, ilość otworów: 6
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
368,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
368,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4711071
Felga, ilość otworów: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
251,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
251,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX331081
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.664
Rozwiń więcej danych
226,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
226,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0282D40F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.664
Rozwiń więcej danych
412,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
412,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282R51F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.185
Rozwiń więcej danych
372,78
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
372,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694413020
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
287,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
287,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV413020
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
327,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
327,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
042136146520005
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
355,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
355,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
042136147520006
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
306,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
306,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK11007
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
272,06
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
272,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN NAVARA III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu NISSAN NAVARA III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN NAVARA III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN NAVARA III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.