Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do NISSAN PRIMERA I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła JAPKO 421025

Ilość zębów, obręcz abs: 42

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

201,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95PDS-56760412X

Grubość [mm]: 4.5

Ciężar [kg]: 0.025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

15,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

15,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 421024

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Średnica zewnętrzna [mm]: 64.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

154,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła CORTECO 19019123B

Wysokość 1 [mm]: 4.9

Wysokość 2 [mm]: 12.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła CORTECO 19018090B

Wysokość 1 [mm]: 6.4

Wysokość 2 [mm]: 11.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

18,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PRIMERA I

Piasta koła w samochodzie NISSAN PRIMERA I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN PRIMERA I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie NISSAN PRIMERA I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu NISSAN PRIMERA I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN PRIMERA I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie NISSAN PRIMERA I

Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN PRIMERA I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.