15 produktów
Wybierz auto
040110224
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04385500114
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica piasty 1 [mm]: 128.7
52,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62910224
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
117,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4151400400
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
120,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
120,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT110122910
Ilość otworów: 4
Średnica otworu [mm]: 108
61,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
61,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722247
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479720200
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
60,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
60,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140330772
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
86,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111147500014
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
178,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111147500015
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
145,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90012
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
68,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330476
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
56,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23060
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.59
Rozwiń więcej danych
65,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie PEUGEOT 406 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu PEUGEOT 406 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu PEUGEOT 406 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie PEUGEOT 406 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.