16 produktów
Wybierz auto
Producenci
04211005980181
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
122,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211006520001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
153,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP111314
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
97,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
97,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
11,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0731068
Dla numeru oe: 1j0 501 477 a
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
126,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1006520011
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
158,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1141402300
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
187,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
187,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90100
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
134,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
134,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ65010000101
Strona zabudowy: Oś tylna
13,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9230132
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
112,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1782A3RA43
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.66
Rozwiń więcej danych
161,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
161,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1782A1MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.96
Rozwiń więcej danych
206,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.10
206,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117905
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
116,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SKODA ROOMSTER wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SKODA ROOMSTER nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SKODA ROOMSTER przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SKODA ROOMSTER nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.