16 produktów
Wybierz auto
0426KK17011
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
183,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
183,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
169,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV417012
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
265,45
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
265,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0882B13MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.555
229,32
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
229,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0882S13MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.75
Rozwiń więcej danych
277,30
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
277,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4427015
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozstaw otworów 1/2: 56
Rozwiń więcej danych
237,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
237,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4417011
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
204,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
204,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0882G12MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.415
317,87
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
317,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPSB005P
87,74
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
87,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV417011
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
239,01
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
239,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPSB005P2
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV427015
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozstaw otworów 1/2: 56
Rozwiń więcej danych
288,24
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
288,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK17012
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
205,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
205,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4417012
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
228,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
228,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0882G12MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.58
266,04
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
266,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY34147520001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
260,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
260,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUBARU IMPREZA III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SUBARU IMPREZA III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUBARU IMPREZA III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SUBARU IMPREZA III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.