-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do SUBARU IMPREZA III

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła JAPANPARTS KK-17011

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,36

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

185,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-17012

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,02

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

231,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-27015

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozstaw otworów 1/2: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,47

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

239,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 417011

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,33

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

241,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła A.B.S. 201172

Felga, ilość otworów: 5

Ciężar [kg]: 0.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,56

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

171,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 34-14 652 0000

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,72

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

227,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-17012

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,41

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

299,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 417012

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,08

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

281,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 427015

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozstaw otworów 1/2: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,03

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

291,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0882-S13MF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

279,99

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

279,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0882-G12MF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.415

320,95

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

320,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0882-G12MR

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.58

268,62

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

268,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0882-B13MF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.555

217,84

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

217,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 34-14 752 0001

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,28

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

263,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-17011

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

197,09

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

197,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

67,93

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

67,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU IMPREZA III

Piasta koła w samochodzie SUBARU IMPREZA III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUBARU IMPREZA III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie SUBARU IMPREZA III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu SUBARU IMPREZA III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUBARU IMPREZA III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie SUBARU IMPREZA III

Zły stan piasty koła w samochodzie SUBARU IMPREZA III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.