12 produktów
Wybierz auto
ASH4412019
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 27.7
Rozwiń więcej danych
182,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
182,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30146520005
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
173,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
173,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422100
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 100
Rozwiń więcej danych
217,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
217,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK12019
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 27.7
Rozwiń więcej danych
171,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
171,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20L2073JPN
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
165,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
165,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182NHW20F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.709
275,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
275,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS36135
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
174,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
174,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412019
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 27.7
Rozwiń więcej danych
234,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
234,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182250R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.99
285,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
285,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422100
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 100
Rozwiń więcej danych
266,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
266,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4702048
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
223,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
223,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4712076
Felga, ilość otworów: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem abs
299,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
299,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA PRIUS II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA PRIUS II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA PRIUS II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA PRIUS II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.