Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do VW LUPO

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 04211007520005

Piasta koła MEYLE 100 752 0005

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość zębów, obręcz ...
128,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L9063JPN

Piasta koła JPN 10L9063-JPN

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12x1,5, Ilość zębów, ...
62,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Artykuł uzupełniający ...
114,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, średn...
103,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04211004070063

Piasta koła MEYLE 100 407 0063

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość zębów, obrę...
101,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Typ układu hamulcoweg...
72,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 9, średnica wewnętrzna [mm]: 51, średnica zewnętrzna [mm]: 55
13,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.545, średnica zewnętrzna [mm]: 35, Ilość otworó...
132,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04999422022

Piasta koła GSP 9422022

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12×1.5, Ilość zębów,...
50,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 63.7, Ciężar [kg]: 1.62, średnica...
116,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 22, Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość [mm]: 74, Ciężar [kg]: 1.545, śred...
80,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 7.6, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 40, śr...
13,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Ciężar [kg]: 1.66, Ilość zębów, obręcz ABS: 43, Wysokość 1 [mm]...
98,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, śr...
53,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
11,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Piasta koła w samochodzie VW LUPO – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW LUPO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie VW LUPO – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu VW LUPO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW LUPO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie VW LUPO

Zły stan piasty koła w samochodzie VW LUPO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.