3 produkty
Wybierz auto
MAX601086D
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 259
Rozwiń więcej danych
38,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0393RC6297
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 259
Rozwiń więcej danych
70,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0393RC2504
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 328
Rozwiń więcej danych
76,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
76,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprężyna zawieszenia jest jednym z najważniejszych podzespołów układu zawieszenia w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I. Wstrząsy tłumione przez sprężynę zawieszenia są generowane przez tzw. masy nieresorowane pojazdu – koła, hamulce i inne elementy układu zawieszenia. Sprężyna zawieszenia jest utrzymywana w odpowiedniej pozycji przez amortyzator samochodowy, dlatego też bywa nazywana sprężyną amortyzatora.
Zużyta sprężyna amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I pęka. Wniosek o uszkodzeniu sprężyny można wysnuć podczas obserwacji auta, jeżeli jest ono przechylone na jedną ze stron (na tej samej osi) podczas postoju na równym podłożu. Po rozpoczęciu jazdy daje się wówczas odczuć charakterystyczne objawy. Są to m.in. stukanie i metaliczne odgłosy podczas jazdy po nierównościach. Da się również słyszeć jednorazowy, głośny metaliczny dźwięk podczas mocnego skręcania kół lub silnego hamowania. CHEVROLET SPARK Spark I z uszkodzoną sprężyną będzie też ściągać na jedną ze stron podczas jazdy, dlatego użytkowanie samochodu w tym stanie jest skrajnie nieodpowiedzialnym zachowaniem.
Uszkodzoną sprężynę amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I należy wymienić na nowy podzespół. Wymianę należy przeprowadzać parami i zamontować nowe sprężyny na obydwu stronach tej samej osi. Warto wybrać sprężynę zawieszenia dobrej jakości, posiadającą skuteczne zabezpieczenie antykorozyjne. Dzięki temu nie będzie ona narażona na szybkie zużycie przez niesprzyjające warunki atmosferyczne.