7 produktów
Wybierz auto
DYS2726396
Strona zabudowy: Wewnątrz, na dole, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.451019
48,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
48,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7309905
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
49,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMG32023S
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
56,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV73905
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
61,70
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna dół
74,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID93182
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
74,92
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
74,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080540
Wymagana ilość: 2
Wymiar stożka [mm]: 15.3
Rozwiń więcej danych
55,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy JEEP CHEROKEE V może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu JEEP CHEROKEE V, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.