7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
15 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna dół
75,30
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
75,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS220620
Wymiar gwintu: M16x1.5 rht
Wymiar stożka [mm]: 16.2
86,35
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
86,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.653
Wymiar stożka [mm]: 28.4
Rozwiń więcej danych
83,44
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
83,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,58
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
79,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZSTME001
Strona zabudowy: Oś tylna góra
Numer seryjny: Zst-me-001
64,39
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0160100028
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
124,90
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
124,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOOMEBJ17617
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia: Pojemnik
116,30
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
116,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID49188
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
81,02
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
81,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS080674
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, oś tylna dół
Otwór o śr [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
36,91
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
36,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3448
Szerokość [mm]: 41.5
Wysokość [mm]: 41.5
Rozwiń więcej danych
71,48
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
71,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3449
Szerokość [mm]: 41.5
Wysokość [mm]: 41.5
Rozwiń więcej danych
71,48
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
71,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.591
Rozwiń więcej danych
103,52
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
103,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176477
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 127
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM3696901
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Numer artykułu zalecanego dodatku: 37469 01
109,94
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
109,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1620164R
Strona zabudowy: Oś tylna dół
Ciężar [kg]: 0.825
Rozwiń więcej danych
83,56
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
83,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MERCEDES-BENZ GLE może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MERCEDES-BENZ GLE, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.