Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
68 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, na dole
Wysokość zabudowy: 100
Rozwiń więcej danych
54,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, os przednia, na dole
Wysokość zabudowy: 99
Rozwiń więcej danych
54,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, os przednia, na dole
Wysokość zabudowy: 99
Rozwiń więcej danych
62,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Wymiar gwintu: M14x1.5
55,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
61,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
61,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, na dole
Wysokość zabudowy: 100
Rozwiń więcej danych
62,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, góra, oś przednia
31,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, os przednia, na dole
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
47,88
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na dole
Otwór o śr [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
34,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
34,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.325
Rozwiń więcej danych
47,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
47,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
37,33
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
37,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
91,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.528
Rozwiń więcej danych
93,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
93,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
128,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
128,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.3
Wymiar gwintu: M16x1.5 rht
Rozwiń więcej danych
97,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, góra, oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
46,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
31,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.34
Rozwiń więcej danych
37,84
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
37,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MITSUBISHI L200 III może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MITSUBISHI L200 III, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.