Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
03593692201
Strona zabudowy: Z prawej, na dole, oś przednia
Numer artykułu zalecanego dodatku: 37220 01
97,97
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
97,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593692101
Strona zabudowy: Z lewej, na dole, oś przednia
Numer artykułu zalecanego dodatku: 37220 01
94,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
94,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116786
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M 12
Rozwiń więcej danych
43,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID63586
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
51,14
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX724811
Parzyste numery artykułów: 5044758
44,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX724812
Parzyste numery artykułów: 5044759
44,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC2692
Szerokość [mm]: 91.5
Wysokość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
47,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID63587
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
52,12
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
52,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116785
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M 12
Rozwiń więcej danych
43,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS220383
Ciężar [kg]: 0.64
Wymiar gwintu: M12x1.5 rht
Rozwiń więcej danych
34,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
34,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG825037210
Wymiar gwintu: M10x1,5
Wymiar stożka [mm]: 15.3
Rozwiń więcej danych
59,78
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
59,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDS311021
54,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDS311022
54,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC2691
Szerokość [mm]: 91.5
Wysokość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
47,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG825037110
Wymiar gwintu: M10x1,5
Wymiar stożka [mm]: 15.3
Rozwiń więcej danych
58,57
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
58,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2398002PCS10
Ciężar [kg]: 0.091
Ilość: 10
Rozwiń więcej danych
41,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
41,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy VW POLO VI może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu VW POLO VI, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.