Powiadom mnie o dostępności

Tuleje wahaczy do PEUGEOT PARTNER III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica wewnętrzna [mm]: 14.2, średnica zewnętrzna [mm]: 43.5, Rodzaj wahacza: dla wahacza popr...
33,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Oś tylna, Długość [mm]: 78.5, Wymagana ilość: 2, średnica wewn�...
62,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 14.2, średnica zewnętrzna [mm]: 50.2, Rodzaj wahacza: dla wahacza popr...
35,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Tuleja wahacza PEUGEOT PARTNER III – element tłumiący drgania

Tuleje wahacza w samochodzie PEUGEOT PARTNER III są odpowiedzialne za tłumienie wstrząsów wywołanych nierównościami nawierzchni, przez co są poddawane znacznym obciążeniom w trakcie jazdy. Tuleje wahaczy umożliwiają prawidłowe działanie wahaczy oraz łączników. Z czasem skuteczność pracy tulei wahacza ulega obniżeniu – guma wewnątrz tulei twardnieje i ulega pękaniu i kruszeniu. Wówczas element nie jest w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo.

Tuleja wahacza w samochodzie PEUGEOT PARTNER III – objawy zużycia

Zużycie tulei wahaczy jest wyczuwalne podczas jazdy na nierównej nawierzchni, gdy tuleje wykonują najcięższą pracę. Da się wówczas słyszeć wyraźne hałasy dobiegające z układu zawieszenia. Z czasem luz na tulei wahacza staje się coraz większy. W trakcie ruszania wyczuwalne są szarpnięcia nadwozia. Obniża się również stabilność jazdy.

Wymiana tulei wahacza w samochodzie PEUGEOT PARTNER III

Tuleje wahacza, zwane również silentblockami, są zazwyczaj w stanie wytrzymać dystans około 20-30 tys. km. Po wykonaniu takiego przebiegu, warto zwrócić szczególną uwagę na ich stan podczas kontroli technicznej. Wymiana tulei wahacza w pojazdach PEUGEOT PARTNER III powinna być wykonywana parami, po obydwu stronach tej samej osi, nawet jeżeli tylko jedna strona wykazuje widoczne oznaki zużycia.