Powiadom mnie o dostępności

Amortyzatory pneumatyczne do MERCEDES-BENZ KLASA C W205

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu, Sposób mocowania amo...
4 478,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu z lewej, Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górna obejma, Ciężar...
2 012,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu po prawej, Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górna obejma, Cięż...
2 012,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Amortyzator pneumatyczny w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W205

Amortyzatory pneumatyczne pełnią istotną funkcję w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W205. To ważna część układu zawieszenia pojazdu – w głównej mierze to właśnie one odpowiadają za komfort jazdy, a także poziom bezpieczeństwa. Konstrukcja amortyzatorów pneumatycznych przekłada się na niezwykle wysoki poziom komfortu oraz możliwość regulacji wysokości prześwitu. Dzięki czemu samochód jest wyjątkowo komfortowy, jak również bardziej wszechstronny.

Jak zadbać o amortyzatory pneumatyczne w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W205?

Sporym zagrożeniem dla amortyzatorów pneumatycznych jest między innymi długi postój, który wiąże się ze spadkiem ciśnienia. Warto zatem zadbać, by co najmniej raz w tygodniu wybrać się na krótką przejażdżkę lub po prostu uruchomić auto, co pozwoli utrzymać ciśnienie w układzie zawieszenia.

Dlaczego amortyzatory pneumatyczne w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W205 są tak ważne?

Amortyzatory pneumatyczne w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W205 skutecznie minimalizują drgania, pozwalając na utrzymanie przyczepności kół nawet w trudnych warunkach. W przypadku awarii, samochód z amortyzatorami pneumatycznymi nie jest w stanie unieść swojego prześwitu, co uniemożliwia prawidłową pracę zawieszenia.