Powiadom mnie o dostępności

Poduszki powietrzne i miechy do LEXUS GX I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z tyłu, Sposób mocowania amortyzatora: górna obejma, dolna obejma, Ciężar [kg]...
1 044,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
384,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
385,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Poduszki powietrzne do samochodu LEXUS GX I – niezbędne przy zawieszeniu pneumatycznym

W samochodzie LEXUS GX I z zawieszeniem pneumatycznym w miejscu tradycyjnych sprężyn zawieszenia stosowane są miechy powietrzne, nazywane czasem również poduszkami powietrznymi. To rozwiązanie zapewnia znakomity komfort jazdy i wysoce skutecznie amortyzuje nierówności drogi. Kompresor wtłacza do miechów taką ilość sprężonego powietrza, aby utrzymać nadwozie w idealnej pozycji, podczas gdy koła nieustannie wybierają nierówności. W przypadku awarii poduszki powietrznej zawieszenia w samochodzie LEXUS GX I może dochodzić do ucieczki powietrza na zewnątrz. Wówczas układ zaczyna mieć trudności z utrzymaniem nadwozia w górze. Na Deler.pl możesz wygodnie dobrać nowe miechy do auta LEXUS GX I, jeżeli usunięcie awarii będzie wymagać ich wymiany.

Kiedy należy wymienić miechy w zawieszeniu samochodu LEXUS GX I?

Miechy pozwalają unosić i opuszczać prześwit samochodu LEXUS GX I, dopóki są w stanie utrzymywać powietrze pod odpowiednim ciśnieniem. Jeżeli dojdzie do rozszczelnienia, to powietrze wydostanie się na zewnątrz. Wówczas nadwozie będzie zmuszone opaść. Objawy mogą być miejscowe – może opadać bądź też wcale nie unosić się jedno koło lub np. cały przód, tył, albo lewa lub prawa strona. O awarii świadczy też zahaczanie oponą o nadkole, co może być widoczne podczas skręcania. Przy skrajnym uszkodzeniu miechów nadwozie auta LEXUS GX I może całkowicie przestać się unosić. Diagnoza uszkodzonej poduszki nie jest szczególnie trudna – o wszystkim ostrzega zazwyczaj odpowiednia kontrolka. Po uniesieniu auta na podnośniku koła opadną i odsłonią zawieszenie. O uszkodzeniu świadczy pęknięta lub rozdarta membrana poduszki, jak również poluzowanie membrany w jej mocowaniu przy podstawie miecha.