Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1872

Indeks: GCC1872
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1872
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1872

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC1872
EAN:
3322937260232
Długość 1/Długość 2 [mm]
742/501
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1872 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, zlokalizowaną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na kontrolowanie tarczy sprzęgła. Dzięki temu naciśnięcie na pedał sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla prawidłowego przebiegu tego procesu niezbędny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet zerwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niemożliwa. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowa praca. Wystąpić może także ślizganie się sprzęgła podczas mocniejszego naciśnięcia na pedał  gazu. Aby ustrzec się przed całkowitym unieruchomieniem pojazdu, należy dokonać wymiany linki sprzęgła niezwłocznie po zauważeniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1872 to artykuł z numerem 0429GCC1872. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322937260232. Długość elementu wynosi 742/501 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.