Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWF328

Indeks: BWF328
  • Cylinderek TRW BWF328
  • Cylinderek TRW BWF328
67,79 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWF328
EAN:
3322937563647
średnica [mm]
20.6
parzyste numery artykułów
BWF327
Materiał
Aluminium

Cylinderek TRW BWF328 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który bierze udział w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co wprawia w ruch powierzchnie cylinderka. Ruch przenoszony jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje obniżenie prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do zatrzymania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, powodując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również źródłem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWF328 to artykuł z numerem TRWBWF328. Do produktu przypisano kod EAN 3322937563647. Średnica cylinderka wynosi 20.6 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Aluminium.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.