Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701

Indeks: 8180 23701
  • Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701
  • Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701
  • Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0403818023701
EAN:
5710476233370
Głębokość zabudowy [mm]
31
Długość przewodu [mm]
1005

Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701 - opis produktu:

System ABS w znacznym stopniu podnosi bezpieczeństwo jazdy na śliskiej drodze. Dzięki niemu koła są chronione przed zablokowaniem się podczas hamowania, co przekłada się na zachowanie przyczepności w trakcie tego manewru. Właściwa praca tego systemu jest możliwa dzięki zastosowaniu odpowiedniego czujnika. Czujnik ABS przesyła do komputera dane o prędkości obrotowej koła. Jeżeli jego odczyty wykryją blokowanie się kół, układ zacznie odbijać pedałem hamulca, aby utrzymać przyczepność. Hamowanie jest najbardziej efektywne tuż przed momentem utraty przyczepności, dlatego system obniży siłę hamowania, aby nie zablokować kół, a jednocześnie utrzymać wytracanie prędkości. Awaria czujnika prowadzi do blokowania się kół przy hamowaniu, co znacznie ogranicza bezpieczeństwo jazdy. O awarii czujnika powinna informować kontrolka ABS na desce rozdzielczej. Czujnik wpływa również na inne systemy samochodu, dlatego w przypadku awarii wygoda użytkowania pojazdu spada nie tylko przy hamowaniu. Błędne odczyty z czujnika mogą wpłynąć na nieprawidłową pracę systemów kontroli trakcji czy monitorowania ciśnienia w oponach.

Czujnik ABS TRISCAN 8180 23701 to artykuł o numerze 0403818023701. Kod EAN przypisany do danego modelu czujnika to 5710476233370. Jego przewód ma 1005 mm długości.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.