Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
System ABS w dużym stopniu zwiększa bezpieczeństwo jazdy na śliskich nawierzchniach. Dzięki niemu koła są chronione przed zablokowaniem się podczas hamowania, co przekłada się na zachowanie przyczepności w trakcie tego manewru. Sprawna praca tego systemu jest możliwa dzięki zastosowaniu odpowiedniego czujnika. Czujnik ABS wysyła do komputera informacje o prędkości obrotowej koła. Jeżeli jego odczyty wykryją blokowanie się kół, układ zacznie odbijać pedałem hamulca, aby utrzymać przyczepność. Hamowanie jest najbardziej skuteczne tuż przed momentem utraty przyczepności, dlatego system zmniejszy siłę hamowania, aby nie zablokować kół, a jednocześnie utrzymać wytracanie prędkości. Awaria czujnika prowadzi do blokowania się kół przy hamowaniu, co znacznie ogranicza bezpieczeństwo jazdy. O awarii czujnika powinna informować kontrolka ABS na desce rozdzielczej. Czujnik wpływa również na inne systemy samochodu, dlatego w przypadku awarii wygoda użytkowania pojazdu spada nie tylko przy hamowaniu. Błędne odczyty z czujnika mogą wpłynąć na niewłaściwą pracę systemów kontroli trakcji czy monitorowania ciśnienia w oponach.
Czujnik prędkości obrotowej koła BLUE PRINT ADBP710050 to artykuł o numerze BLUADBP710050. Kod EAN przypisany do danego modelu czujnika to 5057746217327. Jego przewód ma 1115 mm długości. Miejsce zabudowy czujnika to oś przednia, z lewej.
BLUE PRINT to marka należąca do grupy BILSTEIN Group, do której wchodzą jeszcze marki FEBI oraz SWAG. Zajmuje się produkowaniem części zamiennych zwłaszcza do samochodów amerykańskich i azjatyckich. BLUE PRINT jest obecna w branży od 1983 r. Pomimo tak krótkiego stażu, firma została już siedmiokrotnie wyróżniona nagrodą Najlepszego Dostawcy Roku w Wielkiej Brytanii. W ofercie firmy znajduje się aż 26 tysięcy części z takich działów jak: filtry, układ hamulcowy, sprzęgła i układ napędowy, układ chłodzenia, sterowanie silnikiem, układ kierowniczy i zawieszenie, układ elektryczny, układ rozrządu oraz narzędzia specjalistyczne.