Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
System ABS w dużym stopniu podnosi bezpieczeństwo jazdy na śliskich nawierzchniach. Dzięki niemu koła są zabezpieczone przed zablokowaniem się przy hamowaniu, co przekłada się na utrzymanie przyczepności w trakcie tego manewru. Właściwa praca tego systemu jest możliwa dzięki zastosowaniu odpowiedniego czujnika. Czujnik ABS wysyła do komputera dane o prędkości obrotowej koła. Jeżeli jego odczyty wykryją blokowanie się kół, układ zacznie odbijać pedałem hamulca, aby zachować przyczepność. Hamowanie jest najbardziej skuteczne tuż przed momentem utraty przyczepności, dlatego system zmniejszy siłę hamowania, aby nie zablokować kół, a jednocześnie utrzymać wytracanie prędkości. Awaria czujnika prowadzi do blokowania się kół przy hamowaniu, co znacznie ogranicza bezpieczeństwo jazdy. O uszkodzeniu czujnika powinna informować kontrolka ABS na desce rozdzielczej. Czujnik wpływa również na inne systemy samochodu, dlatego w przypadku awarii wygoda użytkowania pojazdu spada nie tylko w zakresie hamowania. Błędne odczyty z czujnika mogą wpłynąć na nieprawidłową pracę systemów kontroli trakcji czy kontroli ciśnienia w oponach.
Czujnik prędkości obrotowej koła BLUE PRINT ADG071100 to artykuł o numerze BLUADG071100. Kod EAN przypisany do danego modelu czujnika to 5057746128258. Jego przewód ma 820 mm długości. Miejsce zabudowy czujnika to oś przednia, z lewej.
BLUE PRINT to marka należąca do grupy BILSTEIN Group, do której wchodzą jeszcze marki FEBI oraz SWAG. Zajmuje się produkowaniem części zamiennych zwłaszcza do samochodów amerykańskich i azjatyckich. BLUE PRINT jest obecna w branży od 1983 r. Pomimo tak krótkiego stażu, firma została już siedmiokrotnie wyróżniona nagrodą Najlepszego Dostawcy Roku w Wielkiej Brytanii. W ofercie firmy znajduje się aż 26 tysięcy części z takich działów jak: filtry, układ hamulcowy, sprzęgła i układ napędowy, układ chłodzenia, sterowanie silnikiem, układ kierowniczy i zawieszenie, układ elektryczny, układ rozrządu oraz narzędzia specjalistyczne.