Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR313

Indeks: JAR313
  • Drążek kierowniczy TRW JAR313
  • Drążek kierowniczy TRW JAR313
52,43 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR313
EAN:
3322938285814
Długość [mm]
227
Rozmiar gwintu 1
M14x1,5
Długość całkowita [mm]
241
Rozmiar gwintu 2
M14x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR313 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego zastosowanie pozwala na przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na koła samochodu. Drążki kierownicze wykorzystują przeguby kulowe, które pozwalają na ruch zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas da się na nich wyczuć luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na jezdni. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR313 jest artykułem o numerze 0429JAR313. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938285814. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M14x1,5 oraz M14x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.