Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR676

Indeks: JAR676
  • Drążek kierowniczy TRW JAR676
  • Drążek kierowniczy TRW JAR676
58,59 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJAR676
EAN:
3322938345457
Strona zabudowy
  • z obu stron,
  • Oś przednia
Długość [mm]
229
Rozmiar gwintu 1
M16x1,5
Rozmiar gwintu 2
M14x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR676 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego zastosowanie pozwala na przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze wykorzystują przeguby kulowe, które umożliwiają ruch zawieszenia pojazdu względem sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu mechanizmy drążków kierowniczych ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przechodzące na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na drodze. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, wydobywające się z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR676 jest artykułem o numerze TRWJAR676. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938345457. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M16x1,5 oraz M14x1,5.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.