Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2395901 Klocki hamulcowe

Indeks: 2395901
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2395901
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2395901
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2395901
116,43 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 14 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03632395901
EAN:
4019722277498
Długość opakowania [cm]
12.5
Szerokość opakowania [cm]
8.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
bez styku zużycia
Grubość [mm]
17.4
Numer WVA
23959
System hamulcowy
Bosch
Techniczny numer informacyjny
23959 174 1 4
Wysokość opakowania [cm]
8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
46.7
Szerokość [mm]
122.6
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37483) A.B.S. (37483OE) A.B.S., BREMBO (P61081) APEC (PAD1460) APEC (PAD2042) APEC (PD3087) ATE (603829) ATE (13046038292) AUGRO (55417323) BARUM (BA2296) BELACO (BC1790) BENDIX (573135B) BLUEPRINT (ADT342155) BORG BECK (BBP1967) BOSCH (0986494065) BOSCH (0986494606) BOSCH (0986495085) BOSCH (0986TB2927) BOSCH (BP975) BRECK (239590070200) CITRO, PEUGE (425327) CITRO, PEUGE (425328) CITRO, PEUGE (425474) CITRO, PEUGE (435326) CITRO, PEUGE (1611456980) COMLINE (ADB01552) COMLINE (CBP01552) DELPHI (LP1949) DON (PCP1101) E.T.F. (121225) EUROREPAR (E172283) Eicher (101545629) FERODO (FDB1790) FERODO (FSL1790) GALFER (B1G10208302) GIRLING (6116334) HBJAKOPART (J3602119) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3602122) HELLA (530032799) HELLAPAGID (355012141) HELLAPAGID (355028071) HELLAPAGID (8DB355012141) HELLAPAGID (8DB355028071) Hi-Q, SANGSIN BR (SP1750) ICER (181702) ICER (181702701) INTIMA (MD2264) JURATEK (JCP1790) JURID (573135J) JURID (573135JAS) JURID (573135JC) KAWE (81751) KAWE, METZGER, REMSA (117700) LPR (05P1235) MAG (363700201531) MAG (363702161438) MAG (T1531MM) METZGER (1170089) MGA (759) MIN (MDB2743) NISSHINBO (NP1138) NK (224572) NPS (T360A26) OPTIMAL (12438) PAGID (T1531) PEUGE (1613819980) PEX (7843) QUINTON HA (7709) QUINTON HA (BP1505) RHIAG (67718) ROADHOUS (2117700) SBS (1501224572) STOP (573135S) SWAG (62916589) TEXTAR (TX0689) TOYOT (044650H020) TOYOT (044650H030) TOYOT (044650H031) TOYOT (04465YZZDT) TRISCAN (811010548) TRUSTING (6530) TRW (GDB1633) VALEO (301718) VALEO (598718) WAGNER (WBP23959A) WOKING (P1077300) ZIMMERMANN (239591751) ZIMMERMANN (239591752)
Zobacz wszystkie (88)

TEXTAR 2395901 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Bosch.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka należy do Grupy TMD Friction, powołanej do życia w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą obniżyć spalanie.