Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2518701 Klocki hamulcowe

Indeks: 2518701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2518701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2518701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2518701
142,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 28 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03632518701
EAN:
4019722437564
Długość opakowania [cm]
15.2
Szerokość opakowania [cm]
8.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
17.7
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Numer WVA
25187
Techniczny numer informacyjny
25187 177 1 5
Wysokość opakowania [cm]
8.4
Wysokość [mm]
56.5
Szerokość [mm]
130

TEXTAR 2518701 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.7 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o niższej masie, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.