Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1269 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1269
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1269
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1269
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1269
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1269
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1269
152,34 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 10 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1269
EAN:
3322937140084
Długość [mm]
120
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01705/000
Wysokość [mm]
73.7
Ograniczenia producenta
BREMBO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36802) A.B.S. (36958) A.B.S. (36958OE) APEC (PAD836) ATE (13046049652) ATE (13046090372) BENDIX (571842B) BENDIX (571852B) BLUEPRINT (ADN14266P) BMW (1 162 175) BMW (1 162 210) BMW (1 162 900) BMW (1 163 921) BMW (1 163 922) BMW (1 163 923) BMW (2 227 331) BMW (2 227 334) BMW (2 227 863) BMW (34 11 1 162 175) BMW (34 11 1 162 210) BMW (34 11 1 162 900) BMW (34 11 1 163 921) BMW (34 11 1 163 922) BMW (34 11 1 163 923) BMW (34 11 2 227 331) BMW (34 11 2 227 334) BMW (34 11 2 227 863) BMW (34 11 6 761 249) BMW (6 761 249) BORG BECK (BBP1340) BORG BECK (BBP1596) BOSCH (0 986 424 032) BOSCH (0 986 424 209) BOSCH (0 986 494 282) BOSCH (0 986 TB2 247) BOSCH (986424032) BOSCH (986424209) BRAKE ENG (PA1238) BREMBO (P06018) BREMBO (P06082) DELPHI (LP1004) DELPHI (LP1584) E.T.F. (120659) E.T.F. (120660) FEBI (16109) FERODO (FDB998) FERODO (FDS998) FERODO (FQT998) FERODO (FSL998) FRITECH, TRUSTING (6610) FTE (BL1055A2) FTE (BL1326A2) GALFER (B1G10203722) GIRLING (6112699) HELLA (8DB 355 008-071) HELLA (8DB 355 018-211) ICER (181625) JURID (571842J) JURID (571842JAS) JURID (571852J) KAWE (81102) LEMFO (24822 04) LPR (05P769) MAG (363702160372) METELLI (2206450) METZGER, REMSA (044100) MEYLE (025 214 7118) MGA (497) MIN (MDB1550) MIN (MDB1752) NECTO (FD6695A) NISSA (41060-12U87) NISSA (41060-AA393) NK, SBS (221514) PAGID (T1115) PAGID (T5091) PEX (7657) PEX (7657S) QH BENELUX (2926) QUINTON HA (BLF902) QUINTON HA (BP885) QUINTON HA (BP902) RAMEDER (T0610698) RAMEDER (T0610765) REMSA (44100) ROULUNDS (838981) SCT (SP272) SWAG (20916109) TEXTAR (2030907) TEXTAR (2147102) TEXTAR (2147103) TEXTAR (2314204) TEXTAR (2147118005) TRISCAN (811011004) TRISCAN (811011899) TTC (0834099) VAICO (V208119) VALEO (597238) VALEO (598260) WAGNER (WBP21471A) WOKING (P541300) ZIMMERMANN (214711751) ZIMMERMANN (214711752) ZIMMERMANN (10181790470)
Zobacz wszystkie (104)

TRW GDB1269 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.