Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1515 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1515
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1515
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1515
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1515
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1515
80,73 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1515
EAN:
3322937320455
Długość [mm]
95.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
15
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/553
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
42.7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
HOLDEN
KIA
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37296) A.B.S. (37296OE) ACDELCO (AC691781D) APEC (PAD1286) ATE (13046028682) ATE (13047028682) AUTOMEGA (3016050086) AUTOMEGA (3016050995) BENDIX (573122B) BLUEPRINT (ADG042116) BORG BECK (BBP1777) BOSCH (0 986 424 646) BOSCH (0 986 494 654) BOSCH (0 986 495 218) BOSCH (0 986 TB2 845) BOSCH (F 026 000 030) BRAKE ENG (PA1520) BREMBO (P59038) CHEVR, OPEL, VAUXH (16 05 995) CHEVR, OPEL, VAUXH (93170602) CHEVR, OPEL, VAUXH (93176118) CHEVR, OPEL, VAUXH (93179164) CHEVR, GM, OPEL, SATUR, VAUXH (93193613) DELPHI (LP1681) DELPHI (LP1717) DITAS (DFB3201) E.T.F. (121027) FEBI (16511) FEBI (16512) FEBI (116153) FERODO (FDB1521) FERODO (FQT1521) FERODO (FSL1521) FTE (BL1828A3) GIRLING (6115151) HBJAKOPART (J3610525) HELLA (8DB 355 011-361) HELLA (8DB 355 018-781) HERZOG GER (887296) ICER (181622) ICER (181622703) JURID (573122D) JURID (573122J) KAWE (81579) KIA (58302-1PA30) LEMFO (20549 03) LEMFO (26381) LPR (05P1650) LPR (05P811) MAG (363702161279) MAG (363702161321) MAPCO (6605) METELLI (2205420) METELLI (2205421) METZGER, REMSA (095702) MEYLE (025 234 1715/PD) MEYLE (025 234 1715/W) MIN (MDB2223) MIN (MDB2357) MK K (D11254M) NECTO (FD6955A) NECTO (FD6955N) NK, SBS (223625) OPEL, VAUXH (16 05 122) OPEL, VAUXH (16 05 233) OPEL, VAUXH (16 05 625) OPEL (1605086) OPEL (1605967) OPEL, VAUXH (93169143) OPEL, VAUXH (93188727) OPEL, VAUXH (93190577) PAGID (T1451) PAGID (T5158) PEX (7572) PEX (7572S) QH BENELUX (7509) QUINTON HA (BP1365) RAMEDER (T0610229) REMSA (95702) ROULUNDS (691781) RUV (D00013280) SWAG (40916512) TEXTAR (2341702) TEXTAR (2341703) TEXTAR (2341781) TEXTAR (2341782) TEXTAR (2341715215) TRISCAN (811010202) TRISCAN (811024019) VAICO (V408011) VALEO (301584) VALEO (597385) VALEO (598584) VALEO (601074) VALEO (872417) WAGNER (WBP23417A) WOKING (P857302) ZIMMERMANN (234171501) ZIMMERMANN (234171502)
Zobacz wszystkie (99)

TRW GDB1515 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 15 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.