Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1531 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1531
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1531
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1531
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1531
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1531
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1531
138,85 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 10 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1531
EAN:
3322937334414
Długość [mm]
156.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
20
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01705/005
Wysokość [mm]
63.6
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
MG
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37374) ACDELCO (AC689481D) APEC (PAD1432) ATE (13046071552) ATE (13046371552) ATE (13047071552) BENDIX (571994B) BENDIX (573161B) BENDIX (DB1522) BMW (2 157 573) BMW (2 282 416) BMW (2 357 229) BMW (3 404 362) BMW (34 11 2 157 573) BMW (34 11 2 282 416) BMW (34 11 2 357 229) BMW (34 11 3 404 362) BMW (34 11 6 750 148) BMW (34 11 6 754 705) BMW (34 11 6 761 243) BMW (34 11 6 779 652) BMW (6 750 148) BMW (6 754 705) BMW (6 761 243) BMW (6 779 652) BORG BECK (BBP1590) BORG BECK (BBP1843) BORG BECK (BBP2014) BOSCH (0 986 424 767) BOSCH (0 986 AB4 598) BOSCH (0 986 TB2 435) BOSCH (0 986 TB2 598) BRAKE ENG (PA1598) BREMBO (P06022) BREMBO (P06043) DELPHI (LP1843) DELPHI (LP602) E.T.F. (121135) FEBI (16442) FERODO (FDB1073) FERODO (FDB4752) FERODO (FQT1073) FIRST LINE (FBP3475) FIRST LINE (FBP3657) FRITECH, TRUSTING (2163) FRITECH, TRUSTING (2165) FTE (BL1738A2) GALFER (B1G10205912) GIRLING (6115312) HELLA (8DB 355 009-001) ICER (181550) JURID (571994J) JURID (571994JAS) JURID (571994JC) JURID (573161JAS) JURID (573161JC) KAGER (351040) KAWE (81448) LPR (05P1251) MAG (363702161115) MAG (363702161243) METELLI (2202073) METELLI (2202075) METZGER, REMSA (096300) MEYLE (025 231 8320) MEYLE (025 231 8320/PD) MG (SFP 000040) MIN (MDB2620) NECTO (FD6738A) NECTO (FD6738N) NK, SBS (221528) OPTIMAL (12141) PAGID (T1202) PAGID (T1202EP) PEX (7584) PEX (7766S) QH BENELUX (7352) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (827000) QUINTON HA (BP1332) QUINTON HA (BP1423) QUINTON HA (BP926) REMSA (96300) ROULUNDS (689481) ROVER (SFP000040) RUV (D94675920) SPIDAN (32481) SWAG (20916442) TEXTAR (2096801) TEXTAR (2318302) TEXTAR (2318305) TEXTAR (2318381) TEXTAR (2318391) TEXTAR (2347402) TEXTAR (2318320305) TOPRAN (500792) TRISCAN (811011010) TTC (0834103) VAICO (V208100) VAICO (V2081001) VALEO (598811) VALEO (604161) WOKING (P370325) ZIMMERMANN (231831951) ZIMMERMANN (231831959) ZIMMERMANN (234741951)
Zobacz wszystkie (105)

TRW GDB1531 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 20 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.