Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1560 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1560
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560
143,54 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1560
EAN:
3322937353484
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
122
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Wysokość 2 [mm]
59.2
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/786
Wysokość [mm]
58.2
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37410) APEC (PAD1611) ATE (13046072252) ATE (13047072252) BENDIX (573285B) BLUEPRINT (ADB114209) BMW (2 288 895) BMW (2 288 896) BMW (34 21 2 288 895) BMW (34 21 2 288 896) BMW (34 21 6 769 105) BMW (34 21 6 775 678) BMW (34 21 6 790 762) BMW (34 21 6 791 938) BMW (6 769 105) BMW (6 775 678) BMW (6 790 762) BMW (6 791 938) BORG BECK (BBP1937) BOSCH (0 986 424 766) BOSCH (0 986 494 540) BOSCH (0 986 TB2 207) BOSCH (0 986 TB3 024) BRAKE ENG (PA1830) BREMBO (P06039) DELPHI (LP1927) DELPHI (LP2256) E.T.F. (121173) E.T.F. (121263) FEBI (16466) FEBI (16587) FERODO (FDB1808) FERODO (FSL1808) FRITECH, TRUSTING (6590) FRITECH, TRUSTING (6600) FTE (BL1875A2) FTE (BL2003A2) GIRLING (6115602) HELLA (8DB 355 011-801) ICER (181684) ICER (181739) JURID (573285J) JURID (573285JC) KAWE (81644) LPR (05P1476) MAG (363702161175) MAG (363702161260) MAPCO (6719) METELLI (2206430) METZGER, REMSA (038170) MEYLE (025 235 5017) MEYLE (025 235 5017/PD) MIN (MDB2717) NK, SBS (221526) NK (221566) OPTIMAL (12251) PAGID (T1366) PAGID (T1494) PAGID (T1494EP) PEX (7677) PEX (7848) QUINTON HA (105200) QUINTON HA (BP1424) QUINTON HA (BP1466) QUINTON HA (BP1504) REMSA (38160) REMSA (38170) RUV (D11707427) SPIDAN (32966) SPIDAN (32984) SWAG (20916466) SWAG (20916587) TEXTAR (2355001) TEXTAR (2355081) TEXTAR (2355091) TEXTAR (2355017305) TRISCAN (811011021) TRISCAN (811011022) TRISCAN (811011030) TTC (0835041) VAICO (V208123) VAICO (V208130) VALEO (598754) VALEO (598885) VALEO (604165) WAGNER (WBP23550A) WOKING (P1152300) WOKING (P281370) ZIMMERMANN (235501701) ZIMMERMANN (235501709)
Zobacz wszystkie (90)

TRW GDB1560 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.