Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1612 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1612
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612
124,75 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 2 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1612
EAN:
3322937393534
Długość [mm]
95.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Wysokość 1 [mm]
51.5
Wysokość 2 [mm]
45
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-01708/022
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
BMW (BRILLIANCE)
FIAT
MINI
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37435) A.B.S. (37435OE) APEC (PAD1459) ATE (13046027132) ATE (13047027132) BENDIX (573136B) BENDIX (573136X) BENDIX (DB1783) BLUEPRINT (ADB114214) BMW (2 288 889) BMW (34 21 2 288 889) BMW (34 21 6 767 145) BMW (34 21 6 767 146) BMW (34 21 6 774 417) BMW (34 21 6 777 240) BMW (34 21 6 779 294) BMW (34 21 6 788 183) BMW, MINI (34 21 9 804 739) BMW, MINI (34 21 9 808 172) BMW (6 767 145) BMW (6 767 146) BMW (6 774 417) BMW (6 777 240) BMW (6 779 294) BMW (6 788 183) BMW, MINI (9 804 739) BMW, MINI (9 808 172) BORG BECK (BBP1960) BORG BECK (BBP2285) BOSCH (0 986 494 269) BOSCH (0 986 494 461) BOSCH (0 986 TB2 890) BOSCH (0986424820) BRAKE ENG (PA1662) BREMBO (P06037) BREMBO (P06080) DELPHI (LP1924) DELPHI (LP2247) E.T.F. (121196) FEBI (16560) FERODO (FDB1806) FERODO (FDB4383) FERODO (FSL1806) FRITECH, TRUSTING (6570) FTE (BL2038A4) GIRLING (6116121) HELLA (8DB 355 011-271) HELLA (8DB 355 020-111) ICER (181664) ICER (181664700) JURID (573136D) JURID (573136J) JURID (573136JAS) JURID (573136JC) KAGER (350965) KAWE (81719) LPR (05P1249) MAG (363702161428) MAPCO (6802) METELLI (2206410) METZGER, REMSA (113200) MEYLE (025 236 2316) MEYLE (025 236 2316/PD) MGA (794) MIN (MDB2681) NK, SBS (221530) OPTIMAL (12235) PAGID (T1445) PAGID (T2027) PEX (7813) QH BENELUX (7669) QUINTON HA (BP1484) SPIDAN (32954) SWAG (20916560) TEXTAR (2362303) TEXTAR (2362381) TEXTAR (2547801) TEXTAR (2362317415) TRISCAN (811011024) TTC (0834131) VAICO (V208125) VALEO (598701) VALEO (604139) WAGNER (WBP23623A) ZIMMERMANN (236231701) ZIMMERMANN (236231703)
Zobacz wszystkie (86)

TRW GDB1612 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.