Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1651 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1651
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1651
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1651
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1651
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1651
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1651
182,60 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 28 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1651
EAN:
3322937430864
Długość [mm]
156.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19.8
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
313
Oznaczenie kontrolne
E9-90R-01107/903
System hamulcowy
  • nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych,
  • tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Wysokość [mm]
74.8
Ograniczenia producenta
ATE
kierunkowa
1

TRW GDB1651 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta