Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1653 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1653
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1653
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1653
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1653
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1653
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1653
137,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1653
EAN:
3322937465729
Długość [mm]
112.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
16.6
Oznaczenie kontrolne
E9-90R-01120/616
System hamulcowy
  • nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych,
  • tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Wysokość [mm]
73.2
Ograniczenia producenta
BREMBO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
PORSCHE
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37365OE) APEC (PAD1318) ATE (13046049762) ATE (13046071902) ATE (13047049762) AUDI, VW (4L0 698 451 D) AUDI, VW (7L0 615 415 B) AUDI, VW (7L0 698 451 A) AUDI, VW (7L0 698 451 B) AUDI, VW (7L0 698 451 G) AUDI, VW (7L0 698 451 H) AUDI, VW (7L6 698 451 D) BENDIX (573227B) BENDIX (573339B) BENDIX (DB1677) BORG BECK (BBP1972) BORG BECK (BBP2092) BOSCH (0 986 424 741) BOSCH (0 986 TB2 456) BOSCH (0 986 TB3 019) BOSCH (F 03B 150 124) BRAKE ENG (PA1549) BREMBO (P85070) DELPHI (LP1998) E.T.F. (121097) FEBI (16461) FEBI (16619) FERODO (FDB1627) FERODO (FQT1627) FERODO (FSL1627) FRITECH, TRUSTING (6710) FTE (BL1824A2) FTE (BL2057A2) GIRLING (6116539) HELLA (8DB 355 018-691) HELLA (8DB 355 018-711) ICER (181611) JURID (573227J) JURID (573227JC) JURID (573339J) JURID (573339JC) KAGER (351016) KAWE (81605) LPR (05P1362) MAG (363702161393) MAG (363702161466) METELLI (2206550) METZGER, REMSA (099600) MEYLE (025 236 9417) MEYLE (025 236 9417/PD) MGA (781) MIN (MDB2751) MIN (MDB2752) NECTO (FD7070A) NK, SBS (224773) PAGID (T5150) PEX (7708) PEX (7708S) PORSC (955 352 939 00) PORSC (955 352 939 01) PORSC (955 352 939 02) PORSC (955 352 939 03) QH BENELUX (7541) QH BENELUX (7747) QUINTON HA (BP1463) RAMEDER (T0610291) REMSA (99600) REMSA (99620) REMSA (134600) SCT (SP276) SPIDAN (32903) SWAG (30916461) TEXTAR (2369402) TEXTAR (2369481) TEXTAR (2369416204) TEXTAR (2369416704) TRISCAN (811029050) TRISCAN (811029075) TTC (0735111) VAICO (V108191) VALEO (301770) VALEO (598770) VW (7L0 698 451) VW (7L6 698 451 A) WAGNER (WBP23694A) ZIMMERMANN (236941651) ZIMMERMANN (236941652) ZIMMERMANN (236941659)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1653 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.