Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora METZGER 53061219

Indeks: 53061219
  • Łącznik stabilizatora METZGER 53061219
  • Łącznik stabilizatora METZGER 53061219

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET53061219
EAN:
4250032606725
Strona zabudowy
  • Oś tylna strona lewa,
  • Oś tylna strona prawa
Długość [mm]
88
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy

Łącznik stabilizatora METZGER 53061219 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest podzespołem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią podczas jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na pojazd w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie mogą pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostej drodze. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora METZGER 53061219 to artykuł z numerem MET53061219. Do produktu przypisano EAN 4250032606725.

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się wytwarzaniem części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu zapleczu technologicznemu produkcja części Metzger spełnia wymagające kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.