Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS508

Indeks: JTS508
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS508
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS508
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS508
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS508
70,00 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS508
EAN:
3322937518326
Długość [mm]
300
rura o śr. [mm]
9
Wymiar gwintu
M10
parzyste numery artykułów
JTS509
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS508 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest podzespołem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na pojazd w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie mogą spełniać swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostej drodze. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS508 to artykuł z numerem 0429JTS508. Do produktu przypisano EAN 3322937518326. Długość elementu wynosi 300 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.