Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS7641

Indeks: JTS7641
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7641
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7641

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS7641
EAN:
3322937817085
Długość [mm]
85
rura o śr. [mm]
9
Wymiar gwintu
M10x1.25
parzyste numery artykułów
JTS7640
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy

Łącznik stabilizatora TRW JTS7641 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na pojazd w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS7641 to artykuł z numerem 0429JTS7641. Do produktu przypisano EAN 3322937817085. Długość elementu wynosi 85 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.