Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS7643

Łącznik stabilizatora TRW JTS7643
add-car
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
lub
Podaj mi VIN, sprawdzę osobiście
Napisz
Dostępny, Dostawa na wtorek, 12 grudnia
Opony - Deler.pl odbierz w Krakowie
44,96 zł

Dostępność

Dostepny w dużej ilości
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51
44,96 zł
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Łącznik stabilizatora TRW JTS7643 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie mogą pełnić swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostej drodze. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS7643 to artykuł z numerem 0429JTS7643. Do produktu przypisano EAN 3322937871582. Długość elementu wynosi 115 mm.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429JTS7643
EAN: 3322937871582
Długość [mm] 115
rura o śr. [mm] 9
Wymiar gwintu M10x1.25
parzyste numery artykułów JTS7642
Pręt/rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami

Opis producenta:

Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.