Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS767

Indeks: JTS767
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS767
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS767
49,83 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS767
EAN:
3322938121082
Długość [mm]
231
rura o śr. [mm]
12
średnica [mm]
40
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy

Łącznik stabilizatora TRW JTS767 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią podczas jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie mogą spełniać swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS767 to artykuł z numerem 0429JTS767. Do produktu przypisano EAN 3322938121082. Długość elementu wynosi 231 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.