Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieprzerwana praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu kluczowych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 7PK920 to artykuł z numerem CON7PK920. Do produktu przypisano kod EAN 4010858471064.
Continental to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie, jednak oprócz ogumienia zajmuje się produkcją szeregu innych komponentów stosowanych w motoryzacji: układów hamulcowych, elektroniki wnętrz, elementów bezpieczeństwa, komponentów układu napędowego i podwozia, tachografów oraz wielu innych części. Continental został założony w 1871 r. w Hanoverze. W 1898 r. rozpoczął produkcję opon samochodowych z gładkim bieżnikiem, co było ogromnym sukcesem marki. W 1904 r. jako pierwsza firma na świecie wyprodukowała opony z bieżnikiem, a już rok później stworzyła pierwsze opony zdejmowane z koła.