Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieprzerwana praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu istotnych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy JAPKO 6PK1790 to artykuł z numerem JAV6PK1790. Do produktu przypisano kod EAN 8033001780284. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber. Długość paska wynosi 1790 mm.
Oferuje części zamienne i akcesoria dla pojazdów azjatyckich, skupiając się na jakości i dostępności