Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek rozrządu odpowiada za przeniesienie napędu z wału korbowego na elementy rozrządu. Dzięki temu rozrząd może skutecznie synchronizować pracę zaworów w silniku. Wiele modeli silników wykorzystuje pasek rozrządu również do zasilania pompy cieczy chłodzącej. Doskonała synchronizacja zaworów dolotowych i wylotowych z wtryskiwaczami i zapłonem jest niezbędna do utrzymania właściwej efektywności pracy jednostki. Pasek rozrządu może przeskoczyć na kołach pasowych, na których jest osadzony, co skutkuje utratą synchronizacji zaworów i uniemożliwia prawidłową pracę jednostki. Zużyty pasek rozrządu może się również urwać, przez co tłoki zderzają się z zaworami, niszcząc przy tym silnik. W takiej sytuacji naprawa jest często nieopłacalna i korzystniejsza jest wymiana całej jednostki. Dlatego należy bezwzględnie przestrzegać interwałów wymiany paska rozrządu. Dzięki temu można uniknąć czasochłonnych i kosztownych napraw.
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1190 to artykuł o numerze CONCT1190. Jego szerokość to 10 mm.
Continental to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie, jednak oprócz ogumienia zajmuje się produkcją szeregu innych komponentów stosowanych w motoryzacji: układów hamulcowych, elektroniki wnętrz, elementów bezpieczeństwa, komponentów układu napędowego i podwozia, tachografów oraz wielu innych części. Continental został założony w 1871 r. w Hanoverze. W 1898 r. rozpoczął produkcję opon samochodowych z gładkim bieżnikiem, co było ogromnym sukcesem marki. W 1904 r. jako pierwsza firma na świecie wyprodukowała opony z bieżnikiem, a już rok później stworzyła pierwsze opony zdejmowane z koła.