Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PND286

Indeks: PND286
  • Pompa sprzęgła TRW PND286
  • Pompa sprzęgła TRW PND286
  • Pompa sprzęgła TRW PND286
379,71 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PND286
EAN:
3322938224691
średnica [mm]
19.05
Materiał
tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z czujnikiem
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
VOLVO

Pompa sprzęgła TRW PND286 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym podzespołem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie powstające w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na uruchomienie wysprzęglika, który odpowiada za wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, przez co dochodzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i braku możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się powolnym powrotem pedału sprzęgła do pozycji początkowej i problemami przy wrzucaniu biegów – szczególnie pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PND286 to artykuł z numerem 0429PND286. Do pompy przypisano kod EAN 3322938224691. Materiał, z którego wykonano pompę to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.