Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa wspomagania TRW JER153

Indeks: JER153
  • Pompa wspomagania TRW JER153
  • Pompa wspomagania TRW JER153
1 367,25 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Kaucja 1 236,27 zł (incl. 23% VAT)
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JER153
EAN:
3322937689460
Tryb pracy
elektro-hydrauliczny
Przestrzegaj danych technicznych
1
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie
dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Pompa wspomagania TRW JER153 - opis produktu:

Pompa wspomagania kierownicy tłoczy olej w układzie wspomagania. Do jej zasilania stosowany jest napęd przekazywany przez pasek wielorowkowy na koło pasowe pompy. Praca pompy umożliwia precyzyjne działanie układu kierowniczego, bez konieczności wkładania dużej siły w ruch kierownicy. Głównie przyczyny awarii pompy wspomagania to zbyt niski stan płynu hydraulicznego oraz uszkodzenie paska przenoszącego napęd. Praca pompy przy małej ilości płynu w układzie prowadzi do zatarcia się podzespołu. Luźny pasek zaburza pracę pompy, poprzez skoki ciśnienia w układzie. Objawem uszkodzenia pompy wspomagania kierownicy jest nie tylko większy opór na kole kierownicy. Da się wówczas również słyszeć głośną pracę pompy.

Pompa wspomagania TRW JER153 to artykuł o numerze 0429JER153. Do produktu przypisano EAN 3322937689460.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.